Siverek Simya Koleji’nde gerçekleştirilen GAUS Matematik Yarışması’nın ödül töreni yoğun katılımla yapıldı. İlkokul ve ortaokul düzeyinde yarışmada başarı gösteren öğrenciler, düzenlenen programda ödüllerini aldı.
Törene Siverek Kaymakamı Salih Sak, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Şaban Bozkurt ve İlçe Emniyet Müdürü İlker Burak Zeydanlı da katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldu.
Programda dereceye giren öğrenciler tebrik edilirken, matematik alanındaki başarılarının devamı temenni edildi.
siverekgenclik.com
GAUS Matematik Yarışması’nda Dereceye Girenler Ödüllendirildi
Siverek Simya Koleji’nin ev sahipliğinde düzenlenen GAUS Matematik Yarışması’nın ödül töreninde, ilkokul ve ortaokul kategorilerinde dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.