Viranşehir–Kızıltepe Yolunda Yenileme Çalışmaları Başladı
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Asuman Yazmacı, Viranşehir–Kızıltepe Yolunda yapım ve yenileme çalışmalarının başladığını duyurarak, projenin bölgenin ulaşım güvenliği ve ekonomik gelişimine önemli katkılar sağlayacağını belirtti.
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Asuman Yazmacı, Viranşehir–Kızıltepe Yolunda yapım ve yenileme çalışmalarının başladığını açıkladı.
Yazmacı, yoğun ağır taşıt trafiği ve son dönemde etkili olan yağışlar nedeniyle yıpranan yol kesimlerinde yenileme çalışmalarının bugün itibarıyla başladığını belirterek ekiplerin sahada çalışmalarını sürdürdüğünü ifade etti.
Yürütülen çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte ulaşım güvenliğinin artırılması, trafik yükünün azaltılması, ticaretin güçlendirilmesi ve bölgenin kalkınmasına katkı sunulmasının hedeflendiğini kaydeden Yazmacı, Şanlıurfa’da hayata geçirilen ulaşım yatırımlarının kentin gelişiminde önemli rol oynadığını vurguladı.
Milletvekili Yazmacı açıklamasında, başta Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu olmak üzere Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığına, Karayolları Genel Müdürlüğüne, Bölge Müdürlüğüne ve projede emeği geçen tüm kurumlara teşekkür etti.
Yazmacı, Viranşehir–Kızıltepe Yolunda başlatılan çalışmaların Şanlıurfa’ya, Viranşehir’e ve bölge halkına hayırlı olmasını temenni etti.