AFDK, Siverek Belediyespor'dan savunma istedi!
Amatör Futbol Disiplin Kurulu, Siverek Belediyespor’un Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor ile oynadığı play-off maçında takım halinde sportmenliğe aykırı davranışta bulunulduğu gerekçesiyle savunma istedi.
Editör: Siverek Gençlik
18 Mayıs 2026 - 12:12
Karara göre Siverek Belediyespor hakkında, 13.05.2026 tarihinde oynanan Bölgesel Amatör Lig Play-Off karşılaşmasında Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor ile oynanan müsabakada takım halinde sportmenliğe aykırı davranışta bulunulduğu ileri sürüldü.
Kurul, söz konusu iddialar kapsamında Siverek Belediyespor’dan resmi savunma talep edilmesine karar verdi. Kararın ardından sürecin disiplin değerlendirmesi çerçevesinde devam edeceği bildirildi.
www.siverekgenclik.com







FACEBOOK YORUMLAR