Siverek Belediyespor'un play-off serüveni başlıyor
Tahkim kararıyla doğrudan yükselme umudu elinden alınan Siverek Belediyespor, bugün Elazığ’da Sivasgücü ile kader maçına çıkıyor. Hedef: Play-off serisini aşarak 3. Lig'e yükselmek.
Editör: Siverek Gençlik
11 Mayıs 2025 - 12:57
Bölgesel Amatör Lig 3. Grup’ta sezonu ikinci sırada tamamlayarak play-off hakkı kazanan Siverek Belediyespor, bu turda yine aynı grupta üçüncü olan Sivasgücü Belediyespor ile tek maçlık eleme usulüne göre karşılaşacak. Maçı kazanan taraf bir üst kademeye yükselecek ve çeyrek finale adını yazdıracak.
İki takım sezon içerisinde iki kez karşı karşıya gelirken, Sivas’taki maç 1-1 sona ermiş, Siverek’te oynanan rövanşta ise ev sahibi ekip rakibini 3-0 mağlup etmişti. Bu da Siverek ekibine maç öncesinde moral üstünlüğü sağlıyor.
Siverek Belediyespor’un 3. Lig'e yükselebilmesi için bu maç dahil toplam dört karşılaşmayı kazanması gerekiyor. Tüm gözler bu kritik mücadeleye çevrilmiş durumda. Şehir halkının ve taraftarların da desteğiyle takımın, bu zorlu maratonda ilk engeli aşması bekleniyor.







FACEBOOK YORUMLAR