Siverek Belediyespor'un play-off serüveni başlıyor

Tahkim kararıyla doğrudan yükselme umudu elinden alınan Siverek Belediyespor, bugün Elazığ’da Sivasgücü ile kader maçına çıkıyor. Hedef: Play-off serisini aşarak 3. Lig'e yükselmek.

Siverek Belediyespor'un play-off serüveni başlıyor
11 Mayıs 2025 - 12:57
Doğrudan 3. Lig’e çıkma umudu Tahkim Kurulu kararıyla sona eren Siverek Belediyespor, bugün (11 Mayıs 2025) Elazığ Doğukent Stadı’nda Sivasgücü Belediyespor karşısında sahaya çıkıyor. Saat 15.00’te başlayacak karşılaşma, Siverek temsilcisi için 4 aşamalı play-off serisinin ilk adımı olacak.

Bölgesel Amatör Lig 3. Grup’ta sezonu ikinci sırada tamamlayarak play-off hakkı kazanan Siverek Belediyespor, bu turda yine aynı grupta üçüncü olan Sivasgücü Belediyespor ile tek maçlık eleme usulüne göre karşılaşacak. Maçı kazanan taraf bir üst kademeye yükselecek ve çeyrek finale adını yazdıracak.

İki takım sezon içerisinde iki kez karşı karşıya gelirken, Sivas’taki maç 1-1 sona ermiş, Siverek’te oynanan rövanşta ise ev sahibi ekip rakibini 3-0 mağlup etmişti. Bu da Siverek ekibine maç öncesinde moral üstünlüğü sağlıyor.
Siverek Belediyespor’un 3. Lig'e yükselebilmesi için bu maç dahil toplam dört karşılaşmayı kazanması gerekiyor. Tüm gözler bu kritik mücadeleye çevrilmiş durumda. Şehir halkının ve taraftarların da desteğiyle takımın, bu zorlu maratonda ilk engeli aşması bekleniyor.


 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum