Siverek'te 23 Nisan Turnuvasında Şampiyonlara Ödül
Siverek Belediyesi tarafından düzenlenen 23 Nisan spor turnuvasında dereceye giren öğrencilere kupa ve madalyaları Belediye Başkanı Ali Murat Bucak tarafından verildi.
-
GAUS Matematik Yarışması’nda Dereceye Girenler Ödüllendirildi -
Umut Kervanı'ndan yangın ve boğulma vakalarına karşı farkındalık çağrısı -
Yeniden Refah Partisi Siverek İlçe Teşkilatı'nda Nöbetçi Yönetici Gökhan Baylan Oldu -
Zafer Partisi Siverek İlçe Başkanlığına Erdal Çiçekçi Atandı -
Siverek'te Kadın Kooperatifi ile Gıda Firması Arasında Üretim Protokolü İmzalandı -
Ali Çiftel’den Şanlıurfa’nın “Şanlı” Unvanı Mesajı -
Balıklıgöl Devlet Hastanesi'ne Randevu ve Yoğunluk Tepkisi -
Şanlıurfalı Mehmet Yılmaz, BBP MKYK Üyeliğine Seçildi -
Haliliye’de Açık Okçuluk Tesisinde Çalışmalar Sürüyor -
Çocuklarda Sessizce Yayılıyor: Uzmanlardan El, Ayak ve Ağız Hastalığı Uyarısı -
Başkan Gülpınar'dan "Şanlı" Unvanının 42. Yıl Dönümü Mesajı -
İngilizceyi Sahneye Taşıyan Gösteri Siverek'te Geleneğe Dönüştü



FACEBOOK YORUMLAR